דרישות: סיום התמחות במשרד רו"ח בתחום מיסוי – חובה!
ניסיון כעוזר/ת חשב – יתרון משמעותי
שליטה באקסל ומערכות ERP (עדיפות ל־SAP)
עבודה כחלק מצוות החשבות: סגירות חודש, דוחות כספיים, עבודה מול רשויות המס וביקורות
דרישות: ניסיון של 3 שנים לפחות כחשב/ת או עוזר/ת חשב, אנגלית ברמה גבוהה – חובה
שליטה בפריוריטי/SAP, זמינות לנסיעות מרובות לחו"ל
ניהול תהליכים פיננסיים, הכנת דוחות, בקרה וניתוחים כלכליים
דרישות: ניסיון של שנתיים בניהול אנשי מכירות שטח, יתרון לניסיון עם לקוחות קמעונאיים
ניהול צוות מקדמי מכירות, גיוס, קליטה והנעה, ניהול תקציבים, שת״פים עם לקוחות ויזום פעילויות בשטח
דרישות: ניסיון חובה בניהול ספא, עדיפות לרקע מלונאי, ידע במערכת OPRIMA – יתרון
ניהול צוות מקצועי | עבודה במשמרות כולל סופי שבוע וחגים | סביבת עבודה יוקרתית